شخص اصلح

رهبر انقلاب در بیان ویژگی‌های فرد اصلح گفتند: اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد همچنان‌که شهید خدمت، رئیسی عزیز واقعاً اعتقاد داشت و کاملاً محسوس بود که او با دل و جان و اعتقاد کار می‌کند.

ایشان کارآمدی را ویژگی مهم فرد اصلح خواندند و گفتند: کارآمدی یعنی شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی کار کردن داشته باشد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، توان و نشاط انجام کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب را از دیگری شاخص‌‌های فرد اصلح دانستند و افزودند: فرد اصلح با این خصوصیات، قادر است از همه ظرفیت‌های متنوع و پر شمار کشور برای پیشرفت استفاده کند.

ایشان دولت‌های قبل را در استفاده از ظرفیت‌های کشور یکسان ندانستند و گفتند: دولت سیزدهم از دولت‌هایی بود که از ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کرد و اگر این دولت ادامه می‌یافت احتمال زیاد می‌دادم بسیاری از مشکلات اقتصادی حل ‌شود.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.